22e dag maandag 29 mei naar logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Rob Backx - WaarBenJij.nu 22e dag maandag 29 mei naar logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Rob Backx - WaarBenJij.nu

22e dag maandag 29 mei naar logrono

Blijf op de hoogte en volg Rob

29 Mei 2017 | Spanje, Logroño

22e dag maandag 29 mei
naar logrono 65 km. Temp. 12 – 14 graden

Temp. Bij vertrek 12 graden in middag oplopend naar 24 graden

Bewolkt en na aanvang begint het te regen wat gedurende de dag aanhoud halen en brengen. Vannacht overnacht in hostal goed bevallen.
1e koffie stop na 20 km. Omdat het vandaag veel klimmen is hebben we dan al 2,5 uur op de fiets gezeten. Ik neem nog een ontbijtje van offerta en het valt op dat dit hier veel goedkoper is dan in Frankrijk Marianne een koffie met aardappel omelet.
Na even rustig hebben gezeten batterij weer in fiets en verder weg vervolgen net als we vertrokken zijn komen we een bekende tegen welke we 2 dagen geleden ook hebben ontmoet groeten en gaan verder.
We willen vandaag proberen op tijd ín logrono te arriveren om daar de dag verder op ons gemak door te brengen echter 10 km. voordat we er zijn willen we er zeker van zijn dat we niet zonder batterij het laatste deel moeten trappen en maken dan nog een stop in Viana waarbij we ook nog een koffie en enkele foto moment nemen.
Dan door naar eind bestemming voor vandaag logrono waar we op tijd arriveren en ons hotel ook snel hebben gevonden inchecken, douchen, omkleden en de stad in
later op de avond lekker gegeten en nadien nog een koffie op terras genomen.
Dan terug naar hotel om te genieten van de nacht rust.

Houdoe.