8e dag maandag 15 mei - Reisverslag uit Prunay-Cassereau, Frankrijk van Rob Backx - WaarBenJij.nu 8e dag maandag 15 mei - Reisverslag uit Prunay-Cassereau, Frankrijk van Rob Backx - WaarBenJij.nu

8e dag maandag 15 mei

Blijf op de hoogte en volg Rob

16 Mei 2017 | Frankrijk, Prunay-Cassereau

8e dag maandag 15 mei Bonneval naar prunay-cassereau 85 km.
Vanmorgen 14 graden op lopend naar 28 graden. Goed weer
Vanmorgen weer vroeg wakker maar blijven liggen tot 7.00 uur opstaan standaard ochtend ritueel afgezien dat het niet heeft geregend is de tent toch nat van de dauw ook de was welke we gisteren hebben gedaan is nog niet droog ( dit had Marianne al wel voorzien) dus na alles gepakt te hebben de was achter op gebonden om later als we her dorp uit zijn te drogen te hangen tijdens het fietsen.
Omdat we geen water en brood meer hebben besluiten we naar het dorp beneden te fietsen waar we heen moeten om op de route te komen en bestellen bij bakker 2 croissant en stokbrood en bij café in de zon 2 koffie waar we de 2 croissant bij opeten .
9.00 uur is het als we op route gaan eerst dorp uit en dan de de was verspreiden over de fiets voor te drogen.
Het loopt de de eerste 60 km. Voorspoedig en besluiten als we een dorp binnen rijden waar van alle is te verkrijgen inkopen te doen voor de rest van de dag.
Dan even richting centrum voor het verkrijgen van kop koffie en laden batterij.
Net op tijd café gaat om 13.30 uur dicht tot 16.30 uur waarbij we nog wel een kop koffie kunnen krijgen en 15 minuten voor bijtanken accu. Dit zou voor vandaag voldoende moeten zijn want het is een mooie dag minder heuvels en wind dan de afgelopen dagen.
Natuur is prachtig en temperatuur loopt op naar 25 in de schade en 28 graden in de zon.
Later in de middag gaat het iets waaien en batterij haalt het eind doel zoals voorzien.
Op camping aangekomen weer de enigste gasten tent opzetten, opfrissen en potje koken. Dan volgt er tocht nog een gast fietser ook op weg naar Santiago is vertrokken vanuit België met elektrisch fiets en 2 batterijen.
Later in de avond raken we aan de praat en hij heeft tijdens zijn reis ook al bijzonder ervaring mee gemaakt waar ik verder niet over in detail zal gaan.
De camino naar Santiago is waar we het allemaal beleven.

P.s.
Alle fijne reactie welke we van jullie ontvangen worden door ons met plezier gelezen we reageren hier niet persoonlijk op omdat dit ons te veel tijd vraagt, maar voor al blijven reageren schrijven aub.

Voor vandaag is het weer goed 22.30 uur morgen weer een dag met nieuw avonturen.

Houdoe.