Oud Gastel Londerzeel - Reisverslag uit Londerzeel, België van Rob Backx - WaarBenJij.nu Oud Gastel Londerzeel - Reisverslag uit Londerzeel, België van Rob Backx - WaarBenJij.nu

Oud Gastel Londerzeel

Blijf op de hoogte en volg Rob

09 Mei 2017 | België, Londerzeel

1e dag
maandag 8 mei Oud Gastel naar Londerzeel 88 km. op teller.
Vannacht lekker geslapen in eigen bed na gisteren uit eten geweest met vrienden.
Vanmorgen op tijd opgestaan om nog een paar werkzaamheden af te ronden alvorens te gaan ontbijten.
Vertrek staat gepland om voor 10:30 op de fiets te zitten.
Ook nu komen er enkel bekende langs om nog even gedag te zeggen na het gezamenlijk nuttigen van een kopje koffie.
Om 10:25 zijn we er klaar voor en gaan we de fiets op, nog even iedereen gedag zeggen en tot over 5 weken, pas goed op je zelf dan doen wij dat ook.
Het weer valt mee wind over het grootste deel in de rug, wel wat miezer regen maar je word er niet nat van.
De route gaat via Nispen, essen, Brasschaat, Schoten, Duffel, Boom naar Londerzeel waar we voordat we de camping opzoeken nog even langs een carfour gaan om nog wat etenswaar in te slaan voor vanavond en morgen ochtend.
1e stop voor foto moment bij grens overgang Nederland België.
2e stop in Schoten waar we bij mac onze eigen boterhammen onder het genot van kopje koffie tot ons nemen.
3e stop bij Boom waar we om 15.00 uur even stoppen voor kop soep.
Dan laatste deel voor vandaag richting camping waar we om 18:30 uur arriveren.
Temperatuur vandaag oplopend naar 12 graden.
Op camping is niet veel te beleven en bezoekers welke we hebben gehoord zijn het meest Franstalig.
De plaats voor tenten is ongeveer 200 mtr. vanaf de ingang waar ook de toiletten staan dus is wel eindje lopen.
Na dat Marianne een maaltijd heeft bereid ons eigen gereed maken voor nacht rust en in de slaapzak om warm te blijven.

Voor vandaag een voldaan gevoel
Houdoe.

• 10 Mei 2017 - 09:26

Dre En Ria Besters:

Goede morgen Rob en Marianne,
    Wij wensen jullie een hele fijne trip. Goed uitkijken, en wanneer jullie jullie doel hebben bereikt aub. voor alle thuisblijvers een extra weesgegroetje bidden. Lekker genieten. Heel veel groetjes van ons. Dre en Ria Besters.

• 11 Mei 2017 - 12:20

Mariette:

Goede reis veel veilige kilometets er n geniet ervan jan en mariette