We zijn er klaar voor buen camino - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van Rob Backx - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor buen camino - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van Rob Backx - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor buen camino

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

06 Mei 2017 | Nederland, Oud Gastel

Vandaag zaterdag 6 mei de tassen welke we vorige week hebben geordend vandaag nog een keer kritisch na gezien en gerangschikt, wat je niet mee neemt is mooi meegenomen.
Hierbij ontdekt dat we nog enkel kleine inkopen dienen te doen.
Op advies van Marianne een test rit gemaakt met bepakkingen goed gekeurd, nog even langs de fietsen maker set rem blokken extra ingeslagen en banden op spanning laten pompen.
Net voordat we de deur uit lopen valt ons oog op energie bars en proteïne.
Op advies van rene enkel van deze producten er bij genomen.
Terug naar huis waar we kunnen stellen dat we er klaar voor zijn.
Weersverwachting zijn goed voor de komend dagen wind waait in de goed richting zodat we de eerst dagen meters kunnen gaan maken waarbij ook geen regen verwacht.

Voorzover eerst verslag 2017 zal proberen nog enkel fotos toe te voegen.

Gr rob/Marianne.

• 07 Mei 2017 - 18:54

Jo Vergouwen :

Marianne en Rob ik wil jullie een hele goede reis toe wensen en heel veel geluk en goed weer geniet er lekker van wij houden jullie wel bij met kijken waar jullie zijn wij zien jullie weer terug over een paar weken gr Jo

• 07 Mei 2017 - 20:33

Din Mulders:

hoi Marianne en Rob,
    Verrassend te lezen dat jullie deze mooie en geweldige fietstocht weer gaan maken. Heel veel fietsplezier de komende vijf / zes weken, geniet er vooral samen van en we lezen de komende tijd jullie reisverslag graag met veel plezier. Goede reis.

Din

• 08 Mei 2017 - 08:35

Jose:

Nog even en jullie tocht gaat beginnen...... Heel veel plezier samen, het zal zeker een geweldige ervaring worden. Wij volgen jullie vanuit Den Bommel. Lfs Hans en José.