Oud Gastel Santiago dag 4 - Reisverslag uit Noyon, Frankrijk van Rob Backx - WaarBenJij.nu Oud Gastel Santiago dag 4 - Reisverslag uit Noyon, Frankrijk van Rob Backx - WaarBenJij.nu

Oud Gastel Santiago dag 4

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

03 Mei 2015 | Frankrijk, Noyon

4e dag reisverslag zondag 03-05-2015.
Honnecourt naar noyon 74 km. op dag teller.
Temp. vanmorgen 8 graden overdag oplopend naar 16 graden.

Het heeft vannacht geregend en vandaag minder goed weer verwacht bewolkt en bijna heel de dag mot regen en veel wind op kop.
Ook vandaag al enkel klimmetjes gehad niet gemakkelijk maar positief blijven waar een begin is een eind.

Vanmorgen 6.00 uur wakker nog even blijven liggen is toch slecht weer.
7.00 opgestaan nog niemand wakker op camping, lekker rustig toilet, wassen, omkleden en besluit onder afdak mijn spullen in te pakken want het motregent poort blijkt ook nog op slot te zijn dan eerst maar een kop koffie gezet met camping brander, lekker en de harde broodjes van gisteren welke ik bewaard heb opgegeten met hagelslag zodat ik toch wat binnen heb voor vertrek want je weet hier niet wanneer je iets tegen komt.

9.00 uur vertrek wil stempel halen in kerk maar kerk blijkt dicht te zijn.
Slechte dag weer niets te eten onderweg wel enkele malen gestopt bij café maar daar verkopen ze enkel drank en koffie. Kom op braderie waar ik 2 kleinen koffie neem weer niets te eten verkrijgbaar.
In compiegne zijn de winkels dicht als ik langs kom is na 12.00 uur.
Verder op een café waar ze ook eten verkopen voor wat ik er uit opmaak.
Naar binnen bestel koffie en Plate de jour begrijp uit reactie dat dit niet kan omstreeks deze tijd uit nood rantsoen een noten reep genomen en deze bij de koffie opgegeten.
Route vervolgt is zwaar vandaag klimmen en wind op kop regen stop na verloop van tijd.
Eind verder op bij bakker een half stokbrood genomen en twee pudding broodjes zodat ik toch iets te eten heb.
Vandaag niet zover gereden dan in eerste instantie gedacht en een hotel genomen in noyon om op adem te komen en alles te drogen te hangen.
Om de hoek zij enkele restaurants fast food maar dit smaakt wel.

Ben 23.45 uur gaan slapen

Houdoe, Gr. Rob

• 04 Mei 2015 - 16:06

Jose:

Nou het is wat daar in frankrijk, dacht altijd dat je daar overal terecht kon voor een goed maal......je hebt al heel wat km gemaakt. Stoer hoor.Zorg goed voor jezelf Rob en toi toi toi.