Oud Gastel Santiago dag 1 - Reisverslag uit Mechelen, België van Rob Backx - WaarBenJij.nu Oud Gastel Santiago dag 1 - Reisverslag uit Mechelen, België van Rob Backx - WaarBenJij.nu

Oud Gastel Santiago dag 1

Blijf op de hoogte en volg Rob

30 April 2015 | België, Mechelen

1e dag reisverslag donderdag 29 april 2015 Oud Gastel naar Mechelen 85 km. op de teller.

Vertrek 10.45 uur, temperatuur is 7 graden
Veel familie en enkel vrienden om uit te zwaaien.
Eerste emotionele gedachten doen zich al spoedig voor alvorens ik Nederland uit ben
Bij grens overgang Nispen foto moment.
Klimaat is goed het is de geheel dag droog en vaak ook het zonnetje aan de lucht temperatuur loot op tot 18 graden.
Tijdens de rit enkele klein pauze gemaakt voor de inwendige mens te verstreken boterhammen van thuis lekker (met zorg bereid).
Na 70 km. ca. 15 km voor einde eerste dag een koffie stop gemaakt en sanitair afwateren in Belgisch cafe..
Omstreeks 16.00 uur gearriveerd, op 1e slaap plaats camping de nekker te Mechelen.
Tent op gezet onder ideale omstandigheden, zon en weinig wind.
Het is net zo druk als de keer dat ik in Limburg ben gaan oefen op de trekkers weide slechts een tent. Die van mij.
Sanitair voorziening zijn goed en het is niet druk.
Wat niet werkt is de WiFi verbinding jammer, maar valt mee te leven.
In restaurant weekend menu besteld andijvie puree met worstje en saus, te samen met een cola.
Na dit te hebben genuttigd de trip van morgen enigszins door genomen.

Hoop dat het morgen weer zo een mooie dag word.

Houdoe Gr. Rob