4e dag les rues des vignes - Noyon - Reisverslag uit Noyon, Frankrijk van Rob Backx - WaarBenJij.nu 4e dag les rues des vignes - Noyon - Reisverslag uit Noyon, Frankrijk van Rob Backx - WaarBenJij.nu

4e dag les rues des vignes - Noyon

Blijf op de hoogte en volg Rob

12 Mei 2017 | Frankrijk, Noyon

4e dag
11 mei les rues des vignes - Noyon 85 km.
Vannacht weer goed geslapen in tent het verblijf is heel goed geweest, gisterenavond afgesproken dat we om 8.00 uur willen ontbijten bij de gast vrouw.
Vanmorgen 7.15 uur opgestaan, omkleden, tassen inpakken, tent afbouwen en in zak gestopt, tent is enigszins nat door nacht vocht.
Voor vandaag zijn de weers verwachting na de middag kans op regen.
Om 8.00 uur gaan we aan tafel bij gastvrouw welke een goed verzorgd ontbijt heeft gemaakt koffie, brood en diverse soorten jam.
Ook het ander echtpaar is bij het ontbijt aanwezig we buurten wat tijdens het ontbijt en besluit. Om 9.15 uur op fiets te gaan ons doel voor vandaag is Noyon.
Het ander koppel is iets eerder weg maar even verder op rijden we ze voorbij als hun een foto moment nemen het eerst e deel loopt fantasie onze 1e stop 2 uur later voor wat te eten en te drinken lekker in de zon met uitzicht op kanaal net voordat we weer verder gaan zien we het ander echtpaar voorbij rijden.
Later in de middag komen we ze nog een keer tegen zeggen tot later.
Het weer in de morgen temperatuur 12 graden oplopend in de middag naar 25 graden.
Wind neemt toe waarbij deze vaak vanaf voor komt wat het best zwaar maakt zeker als je ook nog matig berg opgaat.
Doel voor vandaag blijft Noyon te halen en dan mogelijk weer te overnachten in ibis budget waar ik ook in 2014 de nacht heb doorgebracht en omdat het vannacht mogelijk gaat regen.
Inchecken, douchen en om de hoek avond maal nuttigen.
Terug naar hotel alles gereed maken voor morgen, blog schrijven en naar bed want het is inmiddels weer 22.00 uur geworden.

Houdoe

• 13 Mei 2017 - 17:14

Fam. Besters :

Bonjour,
    Fijn, dat alles goed verloopt. De temperatuur is hier momenteel stukken minder, dan bij jullie. Af en toe wat regen. Kan de pret niet drukken. Lekker genieten en tot schrijfs weer. Groetjes Dre en Ria.