Oud Gastel Santiago dag 33 - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van Rob Backx - WaarBenJij.nu Oud Gastel Santiago dag 33 - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van Rob Backx - WaarBenJij.nu

Oud Gastel Santiago dag 33

Door: Rob Backx

Blijf op de hoogte en volg Rob

02 Juni 2015 | Nederland, Oud Gastel

33e dag reisverslag maandag 01 juni 2015
Santiago de compostella terug naar Oud Gastel per vliegtuig

Vandaag opgestaan 7.15 uur.
Heel slecht geslapen door kriebel hoest bijna geen oog dichtgedaan.
Aankleden spullen pakken en naar beneden ontmoetings ruimte waar ik met Gerard heb afgesproken om buiten de deur te gaan ontbijten in oud semenairi en nadien heb ik dan nog tijd om inkopen te doen als aandenken en voor thuis front.
Op tijd de bus genomen vanuit stad centrum naar vliegveld Santiago de Compostella ben ruim oprijd aanwezig.
Inchecken hiér blijk ik geen incheck ticket voor nodig te hebben het volstaat om id. kaart af te geven en aan de hand van deze gegevens word het ticket uit gedraaid.
Door de paspoort controle heen moet dan even wachten ze hebben iets gezien in de bagage scanner, leeg maken blijkt er een zakmes in te zitten blad van mes lengte word gemeten en net binnen de toegestane lengte mag het mes behouden.
Wachten op vliegtuig en gelijk nog wat tijd besteden aan blog.
Alles is goed geregeld vliegtuig vertrek precies op tijd en het is verder niet druk op lucht haven van Santiago de compostella.
Vlucht gaat voor spoedig en binnen een uur geland op vliegveld Madrid. Dan word het even hectiek overstappen beschikbare tijd 50 minuten nadat vliegtuig geland is ( makkie denk ik dan ) maar omdat ik achter in vliegtuig zit duurt het iets langer dan de gene die voorin zitten om buiten te komen, ook is Madrid een grote vlieghaven waar het even zoeken is waar heen, vraag aan schone Spaanse señora van iberia waar ik heen moet en krijg als antwoord wij geven geen informatie en verwijst me naar naar rechts voor informatie beeld schermen.
Even katje uit de boom kijken en dan weet ik dat ik 7 minuten verder op moet zij om 2e vliegtuig te halen.
Daar aangekomen is de rij om in te checken al weg maar besluit nog gauw een broodje te kopen om dit mee te nemen in vliegtuig want daar heb ik wel trek in.
De slurf in en dan staan daar nog meer passagiers te wachten even later plaats genomen op stoel bij raampje wel weer achter in maar boeit me niet ik zit.
Vliegtuig vertrek met 5 minuten vertraging het is al behoorlijk druk met taxiënde vliegtuigen maar verloopt allemaal voorspoedig.
Geland 18.00 uur in zavetem vlucht was goed en om 18.30 stap ik voorbij de deur de wacht hal in waar ik word opgewacht door familie.
Nog een bakje koffie maar ik stel voor dat we onderweg wel wat nemen, dit blijkt niet meer te gebeuren en de terug reis per auto voorloopt voorspoedig 1 uur en kwartier.
Marianne rijd gedeelte in België waarbij ik achter in plaats neem naast Thessa en als we dan bij Ossendrecht zijn aangekomen neemt Thessa het stuur over en mag ik ook voorin gaan zitten Marrianne zit achter in de auto met haar telefoon te netwerken vraag mezelf af ( moet dit nu ) maar vraag maar niets.
Bij thuiskomt eigenlijk te vroeg is er versiering aangebracht welkom thuis en zijn er enkele familie leden aanwezig nadien blijkt er komen nog veel meer vrienden en bekende verrassing leuke thuiskomst
Jammer dat ik last heb van mij virus ( kriebel in keel ) maar trek het wel.

Als de laatste vrienden naar huis zijn nog even douchen en naar bed na innemen van medicijnen tegen de hoest.

Dit is laatste reis verslag misschien dat er nog een evaluatie volgt maar dat is nog de vraag?

Groeten Rob Houdoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob

fietser

Actief sinds 19 Maart 2015
Verslag gelezen: 1185
Totaal aantal bezoekers 29489

Voorgaande reizen:

08 Mei 2017 - 12 Juni 2017

2017 Santiago de compostella

01 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Santiago de Compostela 2016

Landen bezocht: